Nota de premsa

Imatges del Concert Tel·lúric 2011
Cova

logo Concert Tel·lúric

El camí a la cova és un passeig accessible gràcies a les obres de millora dutes a terme en l'edició del 2013

L'Ajuntament de Llimiana i el Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural, van dur a terme unes obres d'acondicionament i millora del sender d'accès a la cova. Accedir a la cova ja no té més obstacles que l'esforç de caminar en pujada suau i esglaonada durant un temps que pot variar dels 12 minuts als 30 depenent de les diferents edats i condicions.

Accès a la cova:

1) Des de la C-13 (Terradets), pk 73, agafeu el trencall en direcció a Llimiana. Seguiu 1,8 km per la LV-9121 fins al trencall del riu de Barcedana:

1.1 Turismes baixos seguiu per la carretera fins a Sant Martí i passat el poble trobareu una pista a mà dreta que us duu al pàrking de la cova. Després heu de continuar a peu pel sender senyalitzat a la Cova Negra uns 15-25 minuts.

1.2 Turismes alts i 4x4. deixeu la carretera i trobareu de seguida una pista senyalitzada. Al cap de 8,1 km de pista arribareu al pàrking. Després heu de continuar a peu pel sender senyalitzat a la Cova Negra uns 15-25 minuts.

2) Des de la C-1412b (Comiols) preneu el trencall cap a la L-912, després de 5,9 km preneu pista a l'esquerra. Després de 3,6 km seguiu 2,9 km per la L-913 direcció Matasolana.

2.1 Turismes baixos seguiu per la carretera fins a Sant Martí i abans d'arribar al poble trobareu una pista a mà esquerra que us duu al pàrking de la cova. Després heu de continuar a peu pel sender senyalitzat a la Cova Negra uns 15-25 minuts.

2.2 Vehicles 4x4 trobareu una pista a l'esquerra i esteu a 5,6 km del pàrking. Després heu de continuar a peu pel sender senyalitzat a la Cova Negra uns 15-25 minuts.

Imatge per situar la cova i el pàrking sobre Google Earth

Coordenades del pàrking de la cova: 42º 2' 31" N 0º 58' 23" E

Mostra un mapa més gran

Per a més informació:
Xavier Baulies (627 474 262 o [email protected]), director de la Coral Polifònica de Tremp i de Camerata Sant Cugat